Jobb och träning

Onsdag idag och denna dag har varit otroligt seg. Sisådär med folk på stan och då går genast dagen långsammare...efter jobbet for jag hem och käkade middag, sen iväg på Korpen för Casall-visning och styrkemix-pass på en timma! Casall-visningarna är livsfarliga, jag handlar alltid för mycket. Nu lyckades jag ändå hålla mig hyfsat =) Eftersom kläderna kommer i augusti och man betalar då så känns det inte så farligt att shoppa lös =) Smällen kommer sen! Jag handlade:

1. Världens skönaste mjukis-dress i grått..det var den snyggaste och skönaste dress jag provat =)
2. En tröj-jacka, lite pösigare i svart
3. Sport-BH i rosa
4. Sport-BH i rött

Se, det var ju inte så mkt! Vad duktig jag är =) Jag har ju faktiskt 50% rabatt genom korpen!

Vad som gäller styrkemix-passet tror jag att jag håller på att bli knäpp..jag törs inte ta ut mig ordentligt, för att jag har fått för mig att min träning kan skada lillbebisen...Då jag ligger på mage och gör rygg-övningar får jag jätte ångest..usch.. jag brukar svettas som en gris efter ett pass men nu var jag bara lite svettig =) Sen var jag även väldigt trött idag, vet inte om det har med graviditeten att göra, men det känns som om jag orkar lite mindre övningar nu..Nån som känner igen sig eller är jag bara knäpp?

Annars då..måste bara få skryta över min sambos arm alltså, tatueringen är så jäkla snygg!!!!!!!!!!!!! Klockrent!!

Nä, nu ska jag gå och käka lite kvällsmat och se lite tv. Ha en fin kväll! Kraaaam!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ha ha men Cissi, inte kan jag tänka mig att du ska behöva oroa dig för lillbäbben :) Men förstår om man kanske blir lite nojjig :P



Hälsa Jocke att tatueringen blev sviiinsnygg!! :)



Kraaam på dig

2009-05-13 @ 20:16:32
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: EVA / MAMMA

Vet inte det där med att ligga på magen och träna...kolla det med nån där kanske...



Och så söt babyologin blev...tur vi har Kicki !!!



***

KRAAAM MAMMA



2009-05-13 @ 21:31:47
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Liza

Välkommen till bloggvärlden! Kul med en blogg till att följa!!

Sen så roligt med en bebis!! GRATTIS! Får kika in på "lyktan" då och då och kolla in magen!:D

Ses snart!

KRAM!

Liza

2009-05-13 @ 23:32:23
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Kicki

Haha, jo jag hatar dig bara mer och mer ;P Men jag kan ju trösta mig med att det är du som får vara avis på mig i Spanien istället ;) Kraaam:)

2009-05-14 @ 18:20:57
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tror inte att det är nån fara att ligga på mage. Hon som instruerar core på friskvårdskompaniet i skellefteå är gravid. Syns ganska ordentligt. Så länge det inte gör ont eller känns obehagligt kan du ligga på mage. Att du inte orkar lika mycket kan helt klart bero på graviditeten. Jag har varit jättetrött första tiden med alla tre graviditeter. =)

2009-05-14 @ 20:06:23
URL: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0