Imorrn är det äntligen helg!!!

Oj vad jag längtar till helgen! Ska bli skönt att få vara ledig några dagar..och har ni sett vädret??? Varmt, varmt, varmt, varmt och varmt! Jag hoppas väder-gubbarna har rätt.

Idag hade Jocke träning kl 18 och han kommer hem från jobbet 17:30, så middagen blev som inte. Och jag är inget för att laga middag då bara jag själv äter så det blev:

  

Standard då man är själv =)

Alla fotbolls-intresserade har väl koll att Barca vann igår =) Tack och lov! Ingen direkt spännande match, dom hade som vinsten i handen hela tiden. God mat fick jag också, tomme och kicki bjöd på tacos och glass, jag var ruggigt mätt hela kvällen. Tusen tack!!

Imorrn är det som sagt fredag och kl 16 startar min tre-dagars helg! Hoppas ni får en underbar helg med fint väder!

Kraaaaaaam!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nä, stormar får gärna hålla sig på avstånd! Hatar när det blåser! Har övningskört landsväg med körskolan idag, köra om en långtradare på E4:an i 110 var inte jätteroligt kan jag meddela.. =P

Hoppas ni får en trevlig helg! Vi har barnen så här lär det vara fullt upp. =)

Kram

2009-05-28 @ 20:17:28
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: EVA

Mormor sa att om ni vill komma tidigare på söndag och sola, så gick det hur bra som helst ! Kom när ni vill sa hon...



Här hoppas jag på sol sol och sol...hihi ! Börjar ju blekna efter nån regndag...hehe !



***

KRAAAM MAMMA



2009-05-28 @ 20:47:46
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Barca är bäst!! Rackarns så bra dom var igår (också)!

Trevlig helg!

Liza

2009-05-28 @ 23:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0