5 arbetsdagar kvar!

GRATTIS RONNY PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!

Nu har nedräkningen till semestern börjat! 5 arbetsdagar kvar och nästa måndag är det Almunecar som gäller!!! Oj, vad jag längtar till solen, stranden, den grymma maten och bara njuta med mina tjej-kompisar =)

Igår var en jätte skön dag: först kalas hos både pappa och Antonia, sen frossar-slappar kväll hos Kicki. Där åt vi pizza från Tre kronor, sen fotbollen (och inga kommentarer där), sen en skräckis:


Jävligt läskig film, men ingen av oss fattade slutet så då var man inte så rädd, mest fundersam, då jag skulle hem och sova själv =). Tack Kicki för en perfekt lördag!

Idag kommer fotbolls-grabbarna hem, ska bli skönt att slippa vara ensam, har saknat han massor, och det har bara gått tre dagar, tänk då jag ska till Spanien en vecka! Knepigt...=)

Måste bara visa en bild på tre trötta små,söta busungar som var hos mamma i fredags:


Ebba, William och Kevin! SÖT-UNGAR!!!! =)

Ha en bra slö-söndag till er alla! Kraaam!



Kommentarer
Postat av: EVA

Jaaa, visst är det härligt med nedräkning :D ! Rolle pratade med norrmännen idag och de längtar också...



Ikväll ska jag se Damernas Detektivbyrå på canal+ och det blir kul ! Böckerna var underbara...så serien MÅSTE ju vara det också !

Blev mycket onyttigt i stan idag. Först på tre kronor och sen hos Ronny, så nu är magen i kaos...hehe !



***

KRAAAM MAMMA



2009-06-07 @ 19:51:13
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0