3 arbetsdagar kvar...

Balen är ikväll för många studenter, bland annat min kusin Emelie och hennes Patrik, och mina jobbar-polare Tina och Elin. Hann vara lite paparazzi innan dom stack iväg:










Riktigt tjusiga par, allihopa...borde dock ha varit en annan bakgrund på Tina och Elin ;) Måste ju även få visa en bild på Karina, chefen, som skjutsar brudarna:

 =)

Idag är det tisdag och vi ska på bio med jobbet idag, Bio 3:an har bjudit all våran personal på en ny komedi med Sandra Bullock och Ryan Reynolds:

Så ikväll ska jag käka popcorn och lite godis kanske =)

Min andra kusin Fredrica spelar ju den där farliga sporten; fotboll och lyckades igår bryta handleden..stackare!!! Mamma for idag dit med massa godis som en lite tröst..hoppas du mår bättre nu vännen!!!:

Haha, försöker gråta ialla fall =)

Lägger även bild på den yngsta Wallonen så har vi alla med på samma inlägg:

Lill-Antonia som blivit stor =)

Imorrn kommer Spanien-brudarna på planerings-kväll då förra veckan blev inställt. Jag ska då bjuda på lite pasta-sallad hade jag tänkt. Sen har vi ju Sverige-Malta på kvällen, vilket jag inte är så jätte peppad på...dom måste prestera bättre helt enkelt!! Hoppas det går vägen för dom och sen tänker vi alla på Henke Larssons lillebror som omkom i helgen, då spelar inte fotbollen så stor roll längre.

Torsdag blir det Vejm make-up för plockning och färgning av ögonbryn, och sen ska jag fixa mina naglar...skämma bort mig totalt innan Spanien-resan =)

Fredag är min sista jobbar-dag innan 5 veckors-semester och examen/studenten, lär vara mkt folk på stan, men jag jobbar bara till 16 sen är det middag med underbara släkten på Golden Dragon.

Oj, vilket inlägg, jag som bara skulle skriva några rader =) Får se om jag hinner skriva mer i veckan..förmodligen =)
Kram på er allihopa!



Kommentarer
Postat av: EVA

Hur tjusiga som helst ! Och jag hann inte se dem på webbtv:n...himla synd !



***

KRAAAM MAMMA

2009-06-09 @ 18:44:17
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: jenny

okej hon är det? vill ju verkligen ha bra bilder å såå.. :)

2009-06-09 @ 19:28:55
URL: http://lilllarsson.blogg.se/
Postat av: Lina Björkman

Hej cissi!! Filmen var jätte bra och bra bilder alla är fina.



kram lina

2009-06-09 @ 21:30:59
Postat av: emelie

Vad bra bilder du tog!! Jag måste få de sen så att jag kan framkalla :D kram

2009-06-11 @ 17:00:15
URL: http://empiiii.blogg.se/ontheroad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0