Då var födelsedagen över..

Nu är jag hemma från årets PDOL och det blev en tidig kväll för mig. Förfesten hos Tomme & Kicki var som vanligt skoj men inne på området vart jag gode less att gå runt. Pga av alla enorma köer till kittelfjäll så sket vi att gå in där.. Men jag har hunnit med att äta gott och vunnit en:


Mohaha...Jocke och jag har vunnit en typ varje år och denna gång spelade vi bara EN gång och fick vinst...mums!!!! =)

Jag har även som sagt hunnit fylla år och fått otroligt mkt fina presenter. Det kommer även mera, kommer att få ett köksbord av Mormor och Morfar, från IKEA och en super läcker skötväska av mamma, Rolle och Edith. Visar bild då jag fått det =). Här kommer alla fina presenter jag fått:



Denna underbara telefon fick jag av världens bästa Jocke!! Han är galen...=)


Dessa underbara filmer på Blu-Ray av brorsan Tomme =) Blir def. pirates-marathon imorrn =)


Detta fina gravid-smycke av svägerskan Kicki! (Ska ha på mig det jämt!!)


En super gullig body av Thomas och Liza


Denna fina vas med vita rosor av Farfar och Anna-Lisa


Skit-snygga lampor av Mormor och Morfar!


Dessa koppar av Gabriel




Världens kit med blöjor, våtservetter, oljor, krämer, puder etc..perfekt!! En baby-vakt (walkie-talkie typ), jätte fina örhängen som jag invigt idag och en jätte söt pyjamas av Pappa och Desireé.

Sen fick jag även hemmagjord rabarber-saft och rabarber-sylt av Jotta och Magnus, glömde detta hos brorsan så jag har tyvärr inget kort.

Ett presentkort på Gina Tricot (som jag redan använt) av Christer och Anneli. Det blev ett svart linne med tryck och en militär-grön tunika =)

Tusen tusen tusen tack för alla super fina presenter! Ni är alldeles för snälla, hela högen!!

Här kommer även lite bilder från kalaset:



Jag bjöd på smörgåstårta och det vart över "lite" så jag tog med till Tomme och Kickis förfest plus att jag har frukost imorrn =)


Bjöd även på fika =)

Jocke, Johan, Tomme och Stor-Tomme =)

Anna-Lisa och Farfar =)

Morfar och Mormor =)

Kicki, Antonia och Liza

Tog fler bilder men resten var suddiga, har sämst kamera! Och glömde ta fram kameran då Pappa, Desiree, Gabriel och Christoffer var här. Men en mkt trevlig dag var det! =)

Nu återstår bara sängen och kanske en toblerone ;)

Kraaaam!



Kommentarer
Postat av: Åsa

Fy vad orättvist. Att ha tur både i spel och kärlek! =P

2009-07-27 @ 21:19:24
URL: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0