Solen tittar fram....=) =) =)

Vaknade klockan halv nio av väckarn, trött som f*n...har jätte svårt att sova nuförtiden..vrider och vänder mig hela nätterna, och upp och pinka minst två ggr varje natt!! Suck...I alla fulla fall så kom pappa förbi med en stor kylare, typ AC, som vi kan ha i sovrummet och inte behöva svettas ihjäl. Tusen tack, pappa!!

Sen drog vi (jag och Jocke) iväg på stan för möte på banken..vi ska ju slå ihop våra konton, men upptäckte att Sparbanken Nord och Swedbank har ett samarbete men är två helt olika banker. Detta visste ju inte vi så det blev inget byte av bank idag...Vi måste alltså fara till Byske eller Luleå för att fixa detta...ännu mer suck...

Sen for Jocke och tränade med sin kusin Danne på Korpen och jag stack och shoppade =) =) Hittade lite grejer:


Jätte fin tunika på Gina Tricot...passar även tjocka magar =)

Pösig, jätte skön t-shirt från Gina Tricot

3 par trosor från Gina Tricot och 3 par trosor från Lindex

Sen vart det en tur till världens bästa Dollarstore, där jag inte handlade så mkt men lite små tjafs:

Kolla in MAXIBAG:en med ostkrokar för 20 spänn!! =)

En lyckad shopping-tur för mig som skulle spara pengar ; )

Ikväll blir det frossar-kväll med brudarna. Vi sticker till Jävre för middag på MD:s och sen film + snacks hemma hos oss, en mkt trevlig fredags-kväll! Solen verkar smyga sig fram igen förhoppningsvis!=)

Ha en trevlig helg! Kraam på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0