Slö-söndag!

Söndag idag och dåligt väder...finns inte så mycket att göra och vi har bara slöat! Sett lite Band of Brothers, middag på Sundet med Tomme och Kicki och om en timma blir det bio:



Som jag har längtat =) =) =)

Igår var det fest i Svensbyn hos Bob och jag hade så trevligt att jag glömde ta fram kameran ur väskan, så det vart inte en enda bild..men jag har tömt kameran och lite bilder från Tommes födelsedagsfest kom fram:


Kicki och Johan =)

Fylle-brorsan och världens finaste svägerska, Kicki =)

Tina & Madz

Macke

Dennis

Jag har även tömt kameran på lite bilder på min mage, men jag kommer att lägga upp dom lite senare då skillnaden är lite större än nu =) Mitt illamående har blivit bättre, men så fort jag blir minsta hungrig är det bara trycka i mig nått snabbt innan jag måste springa på toa, men jag överlever =) Imorrn ska jag även ringa och boka ultraljud, det blir spännande.

Nu till fortsatt söndags-slömys!

Kraaam!





Kommentarer
Postat av: Kicki

Tja! Och tack för ikväll =) Faan så bra den var!!

Å attans va läcker Tomme är när han leker japan :P haha!



Kraaam på dig!

2009-07-05 @ 22:27:46
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0