Härliga måndag!

Första arbetsdagen avklarad! Skönt! Somnade kanske halv tre igår och vaknade halv 5 och kunde inte somna om...är gode trött idag. Men nu är första och värsta dagen över och nu känns det som vanligt igen =). Var kul att träffa alla jobbar-polare idag och som vi har skrattat. Jag tror vi alla var flummigt trötta idag! =) Och jag tror att alla på mitt jobb har klämt på magen idag =).

Efter jobbet vart det Vejm för att plocka ögonbryna och det behövdes! Sen träffade jag upp Jenny och Maria, mina gamla klasskompisar från gymnasietiden i Luleå och som jag saknat dessa människor. Vi snackade mycket minnen och även om det "bara" var fem år sen vi gick ut känns det som ett annat liv. Shit vad kul vi hade på gymnasiet! Ganska häftigt hur "många" år det än kan gå innan man träffas igen och då man väl gör det, är det som att vi aldrig varit ifrån varandra. Otroligt sköna människor!! Det gör vi igen, brudar!!

Nu tror jag att jag ska gå och köpa en glass och somna framför tv:n..Zzzz...blir en tidigt kväll ikväll för imorrn är det jobb igen!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: jenny

vad roligt att träffa jenny och maria! är dom i pite nu eller?? hade varit roligt och träffa dom och även dig :)



får ta och träffas nån gång tycke ja :) kan ju alltid prata om bäbisar och allt sånt :) du kan få lite tips å sååå :) har även en massa bäbis kläder sen linnea som hon inte ens använt :)

2009-07-21 @ 11:24:33
URL: http://lilllarsson.blogg.se/
Postat av: Kicki

Du behöver ju nu inte stressa ihjäl dig med bakandet, hinns det inte så hinns det inte. Och om inte så ses vi ju på förfesten! =) Kraam

2009-07-21 @ 17:45:05
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: jenny

jooo det vore jätte skoj att ta en fika ihop eller något sånt!??



en del kläder kanske är lite mer tjej kläder men man kan ha det på killar med haha om du skulle få en kille :) för vi trodde ju att det var en kille : så vi hade köpt en massa kläder till lite mer killhållet :) hhaa

2009-07-21 @ 17:55:16
URL: http://lilllarsson.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hahaha förlåt, du har det inte lätt du ;P Hur goda dom är är tror jag faktiskt att jag skulle överleva utan också, men då kanske Jocke kolavippar istället =)

2009-07-21 @ 18:10:46
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0