GRATTIS!!!

Super-grattis till en man som har varit en stor förebild och extra-pappa till mig genom hela mitt uppväxt; världens bästa Rolle:


Hoppas du får en fin födelsedag, vi kommer på fika ikväll! ;)

Många födelsedagar i December...får hoppas lill-grabben klarar sig till Januari nu...

Igår var jag och mamma och handlade det sista inför baby-showern. Skönt att ha allt hemma, nu ska vi bara laga all mat etc..men sånt är ju bara kul. Har även beställt en super-häftig tårta av Hanna (en gammal jobbar-kompis till mig) som är suverän på att göra tårtor. Jag lovar, ska ta många bilder! =)

Idag blir det som sagt fika i Jävre men först ska jag en tripp till barnmorskan och kolla så allt är okej =)

Uppdatering: Alla värden var bra men magen har inte växt något sen sist så jag ska tillbaka på måndag för att mäta igen. Känns bra att dom ändå kollar mig och bebisen noga. Har den inte växt något på måndag, då blir det ultraljud igen. Men annars var allt toppen!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack de gör jag med:P haha

2009-12-08 @ 11:11:56
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack, känner att jag har bättre ork idag så det blir jobbet imorgon! :)



Kram Kram

2009-12-08 @ 12:13:12
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: EVA

De små liven brukar ju ta vad dom behöver även om det inte syns på dig...men skööönt att de dubbelskollar ändå !



Syns ikväll !



***

KRAAAMAMMA



:)

2009-12-08 @ 13:33:49
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0