Palt-kalas!! :)

Idag var det först mamma-fika på stan och som vanligt var det lika trevligt. Otroligt mycket folk på stan nu innan jul, men det är skoj. Nästa mamma-fika blir på måndag...vilken dag är det? JO, den 28 december: beräknad förlossning! =) Jag sa att jag kommer definitivt för lill-grabben ska inte ut förrän efter nyårsafton har vi bestämt :P

Då vi precis skulle gå kom mamma, Edith och Antonia och sa att dom skulle fika, så jag satt kvar och surrade med dom en stund. Mormor, morfar, Liza, Thomas, Emelie, Fredrica, Rasmus och Ellen dök också upp, kul att hinna se alla dom innan jul.

Sen blev det palt hos pappa. Gott som fasen! Och sen efterrätt med glass, bär, vaniljvisp och maränger..mums!! Vi som var där var: jag, Jocke, Tomme (Kicki jobbade så..), pappa, Decirée, Gabriel, Christoffer och hans Jonna.

Sen delade vi ut julklappar, men vi ska vänta med att öppna dom tills julafton! Spännande! Hur som helst: Tusen tack för maten, julklapparna och en trevlig kväll!!

 

Imorrn blir det Vejm för att trimma ögonbryna och sen blir det lite mys här med någon film på kvällen, får se vem som dyker upp =).

 

Ha en trevlig och mysig kväll!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har alltid så svårt att få mig iväg men efter man har tränat så känns det så skönt! :p



Åååh, hur gott såg inte det där ut! Nu längtar jag efter palt! :D



Kram Kram

2009-12-22 @ 21:48:03
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: EVA

Härligt gott med palt !

Här är det skinka och spjäll och imorrn blir det sillsallad och allt annat...sen är jag klar med maten och kan njuta av julfriden...



Syns säkert imorrn!



***



KRAAAMAMMA



:)

2009-12-22 @ 22:25:17
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Pappa

Kul att du gillade kvällen:) Men var fick du bilden på palten? Inte min i alla fall:)Inte lika snygg :D Ha en bra jul. Kram Pappa

2009-12-23 @ 11:24:46
Postat av: Cissi

Till Pappa: Hittade den på google men du har helt rätt, inte alls lika snygg =) Kram kram!

2009-12-23 @ 11:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0