1 vecka till beräknad förlossning... :)

Bilen är fixad!!!
Klev upp 06:30 imorse och ringde verkstan, AE Däckcenter, och sa som det var; höggravid och allt och fick komma dit på en gång =) Sen att jag fick det gratis var ju helt underbart!! Tur man är charmig ;)

Igår var jag, Jocke, Tomme och Kicki på bio, Avatar, och var inte hemma förrän 01:00, så jag somnade inte förrän vid två kanske, så det blir nog en luuuugn dag idag, ska äta lite frukost, sen ska jag krypa ner i sängen igen och se nån film..I detta väder är det mysigt att ligga i sängen =)



Avatar var faktiskt ruggigt bra!! Otroligt vacker film...däremot såg vi den på 3D, ganska häftigt men det tog mig en timma att vänja mina ögon så det förstörde lite för mig, men annars var den helt suverän. Längtar tills den kommer på Blu-Ray.

Ganska komiskt..då jag satt och lunchade med brudarna i torsdags sa, jag tror det var Emma, att det bara är en vecka till julafton!! Vilken chock jag fick...julafton har varit i mitt huvud men långt ifrån lika stort som nedräkningen till lill-skruttis! Jag började skratta med tanke på hur nedräkningen till julafton totalt försvunnit i jämförelse med andra år, helt galet! =) 

Nu är alltså Julafton på torsdag, visst? ;)

Veckans planer ser ut såhär:

Måndag: Verkstan och vila!
Tisdag:
Mammafika på stan och paltkalas hos pappa på kvällen
Onsdag: Vejm kl 10, kvällen är lite osäker..
Torsdag: JULAFTON!!!Blir första året hos svärföräldrarna
Fredag: Jul hemma i Jävre
Lördag: Jockes mormor fyller år så man vet aldrig...
Söndag: Dagen före beräknad förlossning...TA DET LUGNT!! ;)

Nu blir det vila! Ha det bra! =)

Kommentarer
Postat av: Anna S

Ja de närmar sig allt! Menar du att söndag är dagen före beräknad förlossning? För de står ju trots allt dagen för beräknad förlossning och söndag är ju den 27:e och lill skrutten ska väl komma den 28:e =) Hoppas din vecka och jul blir toppen! Vi får se om vi ses på BB! Vore ju coolt! Nu ska jag bara ta det lugnt i veckan, med förhoppningsvis ett sista BM idag =) Kram och God jul och Gott nytt år på dig!

2009-12-21 @ 11:11:31
Postat av: Cissi

Till Anna: Jo, stavfel, ska fixa det på en gång =) =) God Jul på er med!!! Hoppas vi fixar året ut! =) Kram på dig!!

2009-12-21 @ 14:10:11
Postat av: EVA

Charmtroll där...hihihi !



Ta det nu lugnt och hinn med vilan också...



***

KRAAAMAMMA



:)

2009-12-21 @ 14:43:46
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Carola

Men snyggt jobbat med bilen!

Och angående blogginlägget ditt; Right back at ya! ;)

KRAM!

2009-12-21 @ 20:42:07
URL: http://blogg.cartom.se
Postat av: EVA

Själkvklart finns det till er också på juldagen...har tom nån extra...om nån vill ha mer :)



***

KRAAAMAMMA



:)

2009-12-21 @ 21:35:31
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0