Du är vad du äter...då måste jag vara gode söt! ;)

Idag har jag sovit och vilat hela morgon och dagen..behövs sånna dagar också =).

Veckans planering ser ut så här:

Tisdag: slööööar-dag ;)
Onsdag: Fika-mys med massa blivande mammor
Torsdag: Lunch med Kattan och the gang. Kattan är ju hemma från Barca!!
Fredag: ??
Lördag: Välkommen-hem-fest för Micke som är hemma från Afghanistan.
Söndag: ??

Har just suttit och sett "Du är vad du äter" och shit..man blir ju lite rädd.. fan vad man inte äter särskilt nyttigt alltid. Blir att ta tag i det där litegrann efter graviditeten. Känns inte värt att göra nått före! =) Samtidigt: visst fan kan dom visa maten, som familjen ätit på en vecka, på ett annat sätt. Så onödigt att slänga bort så jäkla mycket mat då det finns folk som svälter. Förstår att det är en skrämsel-metod, men kom igen..snacka om att slänga pengar i sjön!


Jag och Jocke såg en film häromdagen;


Var riktigt bra, den rekommenderar jag starkt! Baserad på verkliga händelser!

Nä, nu ska jag fortsätta slöa och käka kycklingwok med nudlar. Just ja, "tomten" hade lagt efterrätt i min strumpa idag:


Tusen tack, "tomten" =) Du är bäst!!








Kommentarer
Postat av: EVA

Vilken snäll tomte du har...här verkar tomten glömt mig...hehe !



Natti natti !



***



KRAAAMAMMA



:)

2009-12-15 @ 23:13:11
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0