Två veckor till BF! :)

Vill börja med att tacka alla för era snälla kommentarer! :)

Idag har jag varit på ett extra besök hos barnmorskan för att mäta min lilla mage. Hon fick den då lite större än sist, så det blev inget extra ultraljud. Väldigt skönt att allt verkar som det ska..puh! Och nu ska jag inte dit förrän den 29 december, dagen efter beräknad förlossning.. =)

Sen drog jag en snabbis på stan och köpte en ny kalender och "Min baby-bok":



Sen kom mormor och morfar hit en sväng för att titta på barnrummet och hur vi har det. Jag fick även en strykbräda och strykjärn av dom =) Kanske dags att börja stryka, har nog aldrig någonsin gjort det! :P. Tusen tack för det, mormor och morfar!!

Två veckor kvar innan BF...magen idag; vecka 38 + 0:



Nu blir det till att vila, se Criminal Minds och käka nått gott.
Blir inte många sekunders sömn på natten när han tränar på att bli fotbollsproffs :P. Men jag njuter ändå varje sekund av denna graviditet för snart blir det tomt i magen. Men då har vi förhoppningsvis världens underbaraste bebis hos oss!! Har jag sagt att jag håller på att dö av längtan!!?? ;) ;)





Kommentarer
Postat av: EVA

Så du har fått det ?! Visste inte att de skulle åka förbi idag...

Men det är ju behövligt speciellt för att stryka bebikläderna som sitter närmast kroppen så de blir riktigt mjuka och sköna ! Och inte vassa och riviga...



Här har jag haft kaffegäster ! Både Petra och Ebba och Kicki...himla trevligt och få surra lite !



Vila på du gumman !



***



KRAAAMAMMA



:)

2009-12-14 @ 13:19:00
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: EVA

Just det...lite stryktips för en nybörjare !



Kolla i kläderna på lapparna antalet prickar för strykning, så är det bara att ställa in strykjärnet på samma :)!



***

KRAAAM igen !



:)

2009-12-14 @ 13:20:53
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Anna S

Ja de börjar verkligen att närma sig! 13 dar kvar för mig! Verkligheten kom ikapp mig igår när jag bädda spjälsängen att det faktiskt snart kommer att ligga någon i den =) Skönt att det gick bra hos BM! Vi ses på onsdag! Kram

2009-12-14 @ 13:50:35
Postat av: Sara

Såg det lite sent men tack för att du kollade om det fanns åt henne! :) Vi har beställt från Gina Tricot nu, fast hon hinner ju inte få den innan hon far till USA men hon får allt vänta tills hon kommer hem! :P



Jag tycker filmen var bra...vet inte hur jag ska beskriva den men det är en såndär "Åååh..." film! ;)



Ha det superbra!

Kraaaam!

2009-12-14 @ 18:07:01
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Kicki

TACK! :) Jag är så himla nöjd!! :)

Och jag längtar nästan lika mycket tills du ska tatuera dig ;P Kommer ju bli skitasött med den du planerar!



Stooooor kram till dig blivande HOT MAMA! ;)

2009-12-15 @ 17:10:53
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej! Ja hon hillar Morden, iallafall att äta på =). Jag köpte den för 400:- på barnens hus, du kan få den för halva priset om du vill ha den. Den är som sagt aldrig använd. Jag jobbar från och med imorgon fram till julafton så isåfall kan jag ta med den någon dag om du har vägarna förbi småstaden?

Ha det bra!!

2009-12-15 @ 18:26:59
URL: http://nollnionollfemtretton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0