Snart helg!! =)

Igår var jag först på mamma-fika med fem brudar, trevligt som vanligt. Spännande att se vem som får nästa bebis. =)

Sen ringde Decirée (Pappas fru) och berättade att hon inte kunde komma på lördag men att hon hade hunnit köpa presenter som hon ville ge innan. Så hon kom och hämtade mig och jag fick jätte fina kläder som kommer att passa perfekt nästa år. Kolla in:


Super-tuffa va =)


Kan ni tänka er vilken cooling lill-grabben kommer att vara i denna =) Tusen tack till både Decirée och Pappa!!

Sen blev det Champions League på kvällen och bara ta det lugnt.

Idag har jag varit på stan med mamma, moster Liza, mormor och morfar. Blev lite små-handling för oss alla och en fika på stan. Mycket trevligt!

Har sovit dåligt inatt igen så nu ska jag lägga mig framför tv:n en sväng innan middagen. För ikväll blir det en sväng till Luleå för att hälsa på Jockes farmor, kolla in så vi kan vägen till Sunderbyn och hockey!! Luleå - Timrå ikväll kl 19, blir klockers!



Imorrn är det äntligen fredag och jag ska förbereda maten till baby-showern på lördag. Och det är det som händer för mig i helgen. Jag lovar att komma med massa bilder och info om min baby-shower efter lördag.

Ha en jätte trevlig helg och mys på!!











Kommentarer
Postat av: Anna S

Super tuffa kläder! Ha en mysig/toppen helg med gott sällskap, mat och fina gåvor =) Vi ses till veckan! Kram!

2009-12-10 @ 14:36:33
Postat av: EVA

Skit tuffa kläder ! Han kommer att va hur söt som helst...



KÖR FÖRSIKTIGT...ALLTSÅ JÄTTEFÖRSIKTIGT ! Ska bli kallare ikväll och HALKIGARE !!!



***



JÄTTEKRAAAMAMMA



:)

2009-12-10 @ 14:40:56
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Tina

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!! De var liksom lite I told u so moment där...om du fattar vad jag menar!

2009-12-10 @ 23:27:04
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: EVA

Nu är pottisen kokad och legymsalladen gjord.

Lilla granen huggen och silverklädd och stora fula plastgranen intagen och upphottad i tv-rummet så den duger.



Huset är städat och middagen uppäten...och mitt i allt hann jag till stan ( fram och tillbaka på 1 tim ) på Elgiganten, DS, Bolaget och Elinteriör...



Har även hunnit koka en skinka, se skidskytte, ta in extrabordet och ha lite glöggäster...allt medan maken tatuerat !



Så just nu sover maken ( tatuerade till 2 i natt och sen började han om kl 9 imorse...), Edith spelar Gamecube och jag surfar runt lite...hihi !



Syns imorrn ! Då ska ni få se min lilla överraskning...



***

KRAAAMAMMA



:)

2009-12-11 @ 17:59:17
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0