2009

Har inget att göra... :) Och ingen bebis har tittat ut..


Året som varit:


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Blev gravid :)

Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga för jag bryter dom alltid!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jajemen!

Vilka länder besökte du? Vart faktiskt bara en resa: tjej-resan till Spanien!

Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Lille skruttis!!

Största misstaget? Hm...ingen aning!

Vilket datum kommer du att komma ihåg? Valborgsmässoafton, 30 april, då jag fick veta att vi skulle ha barn.

Bästa köpet? Vi har gjort många bra köp: bilen, kamera, film-kamera, dator och en massa baby-grejer.

Vad spenderade du mest pengar på? Förutom bilen och det självklara som mat etc, var det definitivt baby-grejer!

Vad blev du mest glad över detta år? Graviditeten såklart! =)

Vad önskar du att du gjort mer? Ingen aning...

Vad önskar du att du gjort mindre? Kanske kunde ha ätit lite nyttigare men va fasen...

Hur tillbringade du julen? På julafton var vi i Källbomark och juldagen i Jävre.

Blev du kär i år? Jag är ALLTID, konstant nykär i min Jocke ♥

Vad såg du mest för tv-program? Har mest sett film och inte så mkt tv..mest fotboll i sånna fall =)

Bästa boken i år? Fyrvaktaren av Camilla Läckberg

En sak du fick när du fyllde år? Mina fina mobil av Jocke!

Vad gjorde du på din födelsedag? Hade släkten på smörgåstårta och fika, sen på kvällen var det PDOL!

Din stil detta år? Pga graviditeten har jag mest haft tights och linne eller mys-tröja! =)

Vad fick dig att må bra? Jocke, lill-skruttis i magen och alla nära och kära som fått mig le.

Vad fick dig att må dåligt? Ingenting...jo, mådde lite dåligt vissa dagar av graviditeten men inge jätte-jobbigt!

Några nya vänner? Våran härliga mamma-grupp!!

Förväntningar inför 2010? Att jag, Jocke och lill-skruttis ska få må bra och bli en underbar familj! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0