Mini-Zlatan i magen =)

Jäklar vad det har åskat! Har haft av datorn tills nu...

Igår på min lediga dag var jag i Jävre hos mamma och Edith och bjöd dom på lunch. Fick även min och Jockes present:



En super gullig vinter-mössa och en super tuff skötväska från pippilotta.se

Tusen tusen tack,snälla mamma! Jag älskar dom!!

Var även förbi Munksund en sväng igår, först såg vi Fredrica spela lite fotboll innan hon vricka foten, stackaren, och sen drog vi hem till moster Liza för att kolla på deras förråd. Och hittade grejer gjorde vi! Jag har fått låna två otroligt läckra grejer, kolla in detta:


En väldigt antik Emmaljunga-vagn som har följt med i mååååånga år, sa Liza =)

Och en lika antik vagga...tänk vad gullig våran lilla skrutt kommer att vara liggandes i nån av dessa =)

Tack Liza för att vi får låna dessa =)

Idag har jag jobbat och Carola kom förbi mig för att kika på magen och ge mig en present:


En super-snygg tröja från MQ som passade perfekt!!

Kul att träffa dig, Carola, och tusen tack för den fina tröjan! Vi måste träffas snart igen, får inte dröja sådär länge!! =)

Efter jobbet stack jag till min barnmorska för "v.20-koll". Fick massor jätte bra information om allt från föräldrakurser, försäkringskassan till förlossningsdags etc..mkt att ta in. Fick även mitt moderskapsintyg som jag nu skickat in till försäkringskassan. Sen kollade vi blodtryck, blodvärdet, blodsocker och min vikt. Allt var super bra och jag skulle fortsätta precis som jag gör med allt =). Det var skönt att höra. Har nu gått upp 4 kg så det var jätte bra sa hon.

Sen lyssnade vi på hjärtljuden och det var häftigt!! Jäklar vad dom slog i jämförelse med mina =). Och snacka om att Jocke blev nöjd då barnmorskan sa: Här har vi en framtida fotbollsspelare så mkt som han sparkar. Haha, jag fick lyssna på sparkarna och jisses vad han kickade =). Hon sa även att jag kommer att kunna känna dom när som helst, så jag hoppas på det. Har än inte kännt något, men det kommer =).

 Jocke har fotboll idag så jag ska nog slappa framför tv:n. Ha en fortsatt bra tisdag!

Kraaam på er! =)

Kommentarer
Postat av: EVA

Jaa, tänk att det blir en lill-Zlatan...hihi ! Han har förstås ingen chans att spela/göra nåt annat...hehe...blir nog fotboll för heeela slanten !



Härligt att ni är nöjda med presenterna ! Hör av dig om/när det blir fika för 25-åringen !



***

KRAAAM MAMMA

2009-08-11 @ 19:21:22
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Kicki

Vilka fina grejer ni fått!! =) Och vad kul att han kickar för fullt :P Hoppas du får känna nå snart!



Trodde jag skulle få träffa lillsyrran imorgon men dom stannar en dag till för lite prover bara. Men på torsdag förhoppningsvis... suck :)



Bordet har vi fått idag i alla fall så det är ju alltid nåt! =)



Kraaaaam på dig!:)

2009-08-11 @ 19:53:08
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Åsa

Det är så himla mysigt att börja känna sparkarna! Jag ha börjat känna lite nu. Det är skitmysigt. =)

2009-08-11 @ 20:57:31
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det ska jag definitivt göra! =) Och han svor nog en hel del, table from hell har det blivit omdöpt till ;P



Det borde vi! Jag börjar känna mig slö som bara den =) Nu jobbar jag ju kväll hela veckan också. Men kanske nån dag i helgen?



Kraaam

2009-08-11 @ 21:13:15
Postat av: Elin

Visst är dom =) Bara att handla till er lilla krabat =) Gud så söt vaggan var!! Helt underbart det kommer vara när lilla killen ligger i den =) Kram

2009-08-12 @ 17:24:42
URL: http://elinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0