He´s back! =)

Nu kickar det igen! =) Shit vad det är roligt! Går verkligen inte beskriva hur otroligt läckert det är! =)
Våran lilla söt-bebis!


Jocke är nu och spelar match i Munksund, jag skulle ju fara dit och se men Jotta ringde och har bjudit en massa polare på fika så det kunde man ju inte tacka nej till. Var så längesen man träffa alla kompisarna tillsammans och Jottas fika är härliga grejer! =) Jocke och MSSK får klara sig utan mig en match! ;) Eva och hennes otroligt gulliga dotter hejjar åt mig, visst? ;)

Imorrn är det fredag och sista dagen jag jobbar innan helg-ledigt! Jag, Jocke och Tomme ska se hockey imorrn: Skellefteå-Luleå ska mötas i Piteå så det vart ju klockers!

Hoppas Luleå vinner med 10-0 =) Vore sweet!!

Och på lördag blir det IKEA!!! Jaaa, så jäkla skoj! =) Ska bli riktigt mysigt att gå och strosa där med Jocke, och kolla på barn-grejerna...och förmodligen lär vi ju shoppa! =) Ska även hinna med det enorma godis-huset också =)

Nä, nu ska jag göra mig klar för att fika! =) Ha en super trevlig helg allihopa!! =)






Kommentarer
Postat av: Åsa

Vore kanske sweet men det lär ju inte hända.. ;)

2009-08-20 @ 19:18:13
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: EVA

Gofika är ju aldrig fel...hihi !



Morfar ska också på hockey...bara så du vet :D!



Undra om det är nåt jag behöver från Happis...ska fundera liiite ! Hör av mig i så fall !



***

KRAAAM MAMMA

2009-08-20 @ 19:59:02
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Eva

Klart jag var där, hade ju nästan abstinens när jag inte kunde vara på senaste matchen:) Allt var iaf tillbaka i sin ordning, dvs att de vann stort!



Lisa fick däremot stanna hemma, var ju så himla trist väder + att dagis gör att hon däckar redan 19 nu för tiden..



Oj så kul med ikea och spec med barnavdelningen:)

Shoppa lös! kram

2009-08-20 @ 21:00:13
URL: http://evasvardsudd.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Tjo!

Hittade hit via Carolas blogg och ville bara säga grattis till bebben i magen!

Kan säga att jag är ruggigt avis! :)

2009-08-21 @ 20:32:37
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0