Fredag! =)

Idag är det fredag, känns jätte skönt även fast jag jobbar imorrn =). Jocke har dragit till Skellefteå till hans kompis Johan så jag är gräs-änka! Idag blir det lugna puckar med en tidig kväll och imorrn blir det frossar-kväll á la Cissi/Kicki! Gissar på middag på MAX, hyrfilm som vi aldrig får se för grabbarna och en jävla massa godis!!


 Vi ska nog även dra förbi Kickis nyfödda lillasyster en sväng =) Blir spännande att se lill-tjejen! =)

Idag har jag varit på jakt efter födelsedags-present till Jocke och jag hittade en grej, men eftersom han läser denna får ni veta på tisdag =). Då blir min älskling 25 år!

På söndag kommer mamma, Rolle och Edith hit på middag, blir riktigt skoj =) Ska försöka ta lite kort då!

Igår kväll fick Jocke känna första sparken, han tyckte det var jätte häftigt! Bebisen sparkade i typ en timma, helt crazy =) Hur mysigt som helst, sen lät han "mamma" sova ;) ;). En riktig bus-unge! =)

Nu till fredags-mys med lite gott tyvärr utan Jocke! =(

Trevlig helg på er! Kraaam =)

Kommentarer
Postat av: EVA

Godisråtta *:D*!

Men vi ska nog synda lite imorrn...då Edith ska ha filmkväll...

Hon har handlat liiite / mycket godis på DS och sa:

-Mamma, du får nog också äta liiite då !



Men nu är det Scorpion King...



***

KRAAAM MAMMA

2009-08-14 @ 20:59:31
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vad kul att Jocke har börjat känna bebben! Här känns det inte ut riktigt än. =)

Kram på er!

2009-08-15 @ 10:11:21
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tackar :) Det heter Moderna försäkringar och är ett telefonjobb, med bra lön =)

2009-08-15 @ 17:18:50
URL: http://empiiii.blogg.se/onetheroad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0