Försäkringskassan

Onsdag idag och jag har fått mitt start-paket från försäkringskassan så om ni undrar vad jag ska pyssla med ikväll så är det att räkna ut hur mkt ersättning jag vill ha etc etc etc...Jag berättade nog aldrig det men jag är godkänd för havandeskapspenning och jobbar min sista dag den 28 okt! Var jäkligt skönt att bli godkänd! =)

Imorrn ska jag till Maggan, hon som sköter Röda Lyktans papper, och hon ska få hjälpa mig med allt som har med försäkringskassan att göra. Tack och lov för henne!

Nä, nu är det bäst jag sätter igång. Ha en bra onsdag! =)



Kommentarer
Postat av: emmeli

alltså det här med förlossning verkar lindrigt jämfört med försäkringskassan

2009-08-26 @ 17:17:35
Postat av: Cissi

Till Emmeli: Haha, o ja, det verkar så! =)

2009-08-26 @ 18:32:40
Postat av: EVA

Kolla in tattoogubben nu =D !!!



***

K r a a a M !!!

2009-08-26 @ 18:46:51
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Fanni

SV: Ja, du skulle bara veta Cissi. Ulla och Karina är de bästa, det är bara så det är.



Hur går allting? Det börjar väll närma sig? SPÄNNANDE!



Tusen kramar från mig.

2009-08-26 @ 19:18:00
URL: http://fannis.devote.se
Postat av: Åsa

Haha.. jo, dom är fina. Hoppas bara att iaf nån av dom fortsätter att vilja bli snickare. Försökte få en att bli snickare, en rörmockare och en elektriker men alla ville bli snickare med en hammare! =D

2009-08-26 @ 21:10:12
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Tina

Vilken tur, då får jag heltid! ;) Får hoppas Ulla trivs med mig lika mycket. Svårt att hålla upp ditt tempo! ;) Kan väl ingen!

2009-08-26 @ 21:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0