☀️☀️☀️

Vår! 
☀️☀️☀️☀️☀️☀️
Jag älskar verkligen våren. Sommaren är ju favoritårstiden men våren är speciell också. Då har man allt det roliga med sommaren framför sig, solen skiner, glassbilen kommer oftare, myggorna har inte hunnit komma & man mår helt enkelt rätt bra. 
Jobbet blir dock otroligt jobbigt när man räknar ner till semester ;) 
Jag skulle lätt vilja vara ledig varje dag nu och bara mysa med familjen. :)
Men den 18 juli börjar min.. Smäller bara till så är vi där! :D 

Igår skjutsade vi barnen till Källbomark där dom sovit tills idag. 
Vi var på Kickis 30-årsfest och hade sååååå jäkla kul!! 
Jag dansade mig blöt i svett och har även ont i nacken pga av det 😂
Men det var så värt det! 
Träffa alla underbara polare som bara är för härliga! :)) 


Blev inte så många bilder eller överhuvudtaget så bra bilder. 😂
Men denna fest kommer jag leva länge på! Sjukt kul!! 👍🏼

Nu ligger jag ute i soffan, Jocke ska på match och barnen kommer snart hem så det blir nå liv i huset. :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0