Blandat mix!


Måste ju få visa min morsdag-present från Jocke. Sååå snyggt!! 😍

Neo har börjat fotboll, P-10 i Munksund. Är helt fantastiskt se alla sötpojkar springa runt och dribbla med en boll. 


Jocke är en av tre tränare så Neo har fått vara extra stolt. 
Hela gänget verkar suveräna, alla barnen, tränarna och föräldrarna. 
Ska bli otroligt kul att få följa Neo i detta. Han är ju en tävlingsmänniska av dess like och hatar att förlora men har verkligen bitit ihop och visat sitt bästa jag. Förra gången fick han göra mål och vilken lycka! Haha, var som att det inte fanns något annat som gällde då, bara ren lycka!! Underbart! :)) 

Stolta föräldrar är vi! ❤️



Igår var det examen & studenten. Jag fick styra upp 14 smörgåstårtor till denna dag, var grymt kul men väldigt jobbigt. Sen hade vi massor folk som fikade hos oss igår. Kan säga att jag däckade ovanligt tidigt igår! :P 
Var väl inte den roligaste flickvännen men tur han har fotboll att titta på! ;) 

EM är igång och Jocke ser varenda match. ⚽️ Även om inte jag ser allt så är  det riktigt kul att Sverige är med.. Än så länge.. 



Neo & Iza växer som ogräs och dessa två troll bråkar lika mkt som dom leker ihop. :D 
Ena sekunden kramas dom och gapskrattar, nästa slåss dom. Iza vill gärna vara med storebror och hans kompisar vilket inte alltid är populärt. Men alla polare är otroligt snälla med henne. ❤️
 Iza är i en "min" och "kan själv"-fas vilket ställer till allt väldigt mkt. Lägg till "inget tålamod" & "envis" också ;) 

Neo är i en lite gnällig period, men jag tror han är väldigt trött.. Har blivit långa dagar på dagis och full rulle hela tiden. Han behöver nog också sommarlov snart. Men nu jobbar jag fyra veckor till sen är det dags! ☀️🍓🍺
Och inte fyra HELA veckor heller! :) ✌🏼️

Nedräkningen har börjat! 
4 veckor kvar men endast 16 arbetsdagar kvar till 6 veckor LEDIGT!!
😎😎😎😎😎




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0