Semester! 😎

Ledig till den 24 augusti! ✌🏼️
Vi chillar, solar, badar, äter & dricker gott och bara tar dagen som den kommer :))

Kommer lite blandade bilder från första delen av min semester :))

Neo har tydligen drömt om ett disco hela sitt liv så man får ju styra upp ;)

Fick inte så många bra bilder men vi hade så kul. Lek, bus, skratt, lite dans och mass popcorn. Kläderna dom har på sig fick dom välja själva. Väldigt fina & söta! 💖💖💖

Jag och Jocke har firat 15 år! 💖
Helt galet vad tiden går.. Blev barnvakt, öl på Takterassen, middag på 1906 & mera öl på Olerys. Sjukt bra kväll! 💖

Semester-naglar är gjorda också. 👌🏼 Supernöjd och känns som att jag vill fortsätta med detta ett tag ;) Väldigt lyxigt! Får dock göra dom kortare då jag börjar om att jobba. Eller så tar jag bort dom. Vi får se, just nu är det grymt lyxigt iallafall! :D

Igår fyllde jag år & hade styrt upp lite fika för dom som ville komma förbi. :)) Ser framemot middag på Tages, fick presentkort där av Tomme & Kicki. 👌🏼✌🏼️
Ska försöka få barnvakt & gå dit snart! :D
Avslutade kvällen med kubb & yatzy med Jocke & Neo, sen rosé och surr då Neo somnat. Perfekt födelsedag! 💖

Nä, nu ska barn smörjas och sen blir det antagligen en tripp till Playa del Skuthamn. ☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0