Tisdag


Fettisdag idag och just nu är jag sååååå less semlor! 😆😆😆
Vi kom tyvärr bara femma i testet, vilket var grymt trist.. Men vad gör man? Vi har då fått sälja semlor i mängder ändå! :)) 

Förkyld har jag också blivit.. Hoppas det inte blir värre så jag blir sjuk :/ 
Neo är också lite snorig så hoppas dom också klarar sig. 


Palt har vi hunnit med att käka hos Tomme & Kicki! :) 
Det skulle man ju kunna äta minst en gång i veckan alltså!! Lätt! Variera tacos, palt, grillat & lax! Mer än så behöver man inte! ;) 

Annars händer inte så mkt just nu.. Jocke ska vara pappa-ledig denna vecka så barnen får vara hemma lite. Känns grymt bra. Även om dom älskar dagis så är det ju en lyx få ha dom hemma medan man själv jobbar.. Slippa slita upp trötta barn före sex på morgonen ska bli skönt! :P 
Känns lite lättare jobba då på något sätt. 
Jocke söker jobb så vi får se vad som händer i framtiden. 
Allt kommer då bli bra i slutändan, det är jag säker på. Han är så grymt duktig så allt kommer lösa sig såå bra! ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0