Söndag

Blev som sagt O'learys igår. 
Åt en jättegod hamburgare med bacon, ost, paprika, lök och strips med aioli! 

Mums!! 
🍔🍟🍺
👍🏼

Iza fick vara hos min moster Liza och Tomas. Grymt snälla som ställde upp. 
💖💖💖

Sen drack vi sangria och skålade för mamma på kvällen: 

❤️

Iza sov extremt dåligt i natt..Och klev upp 04:15.. Har tjorvat massor sen hon börja dagis. Vaknar och gråter.. Men det hade jag väntat mig. Var samma med Neo.
 Däremot är det grymt jobbigt så man vet att man ska börja om och jobba imorrn och man knappt sovit nå.. 
Men men, man överlever! ;) 

Första dagen är lite sovmorgon och det var faktiskt skönt att inte stressa iväg strax efter 6 första dagen :)) 
Sen ska Anneli och Christer hämta ungarna tidigare imorrn så deras första dag blir skön. 😘

Första veckan ser ut såhär:
Mån: 9-18
Tis: 7-16
Ons: 7-16
Tors: Ledig
Fre: 7-16
Skulle egentligen jobbat lördagen men Jocke ska bort och vi hade ingen barnvakt så min snälla kusin Antonia tog min lördag. Haha, börjar med att byta helg! Typiskt! Men he gick ju lösa så.. Och grymt skönt börja med en lugn vecka! Är ju nästan två år sen jag jobba. ;) 

Nu måste man ju styra upp lite veckokäk då man kommer hem då ungarna är superhungriga. Så lite planering gäller! 

Denna vecka består av: 
Kasslergratäng med smak av pizza (Jennys matblogg) 
Tortilla 
Fiskpinnar 
Krämig fläskfilé-pasta 
Och förmodligen tacos ;) 




Nä, ska försöka vila lite i soffan nu och ladda för verklighet imorrn! :) 
Avslutar med en bild på gullungarna på gårdagens fotbollsmatch; som MSSK vann och pappan fick göra mål på straff.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0