Trötta barn 😴😴😴

Halva andra arbetsveckan har gått! 
Fortsätter gå hur bra som helst förutom att ungarna är såååååå trötta efter dagis. 
Dom grinar och vill helst slöa i soffan. Och det får dom. :P 
Iza har däckat kring 18 och Neo strax efter.. Stackarna! Helt utslitna! Man har rätt dåligt samvete då.. Huvva. Men det kommer snart bli bättre tror jag. 

Neo fick ont i fötterna av sina gamla skor då hans fötter växer som ogräs så fick panik-shoppa nya stövlar: 

Han blev supernöjd! 
Har även fått hem vinterstormar jag beställt åt honom, från xxl.se:

Grymt fina, varma och bra skor! 
Han går ju ur och skur-dagis så bra utekläder är ett måste! :D 

Har även lyxat till och shoppat till mig själv. Jag har haft "billiga" schampon hela mamma-ledigheten så nu då jag börjat om och jobba så tänkte jag lyxa mig med mitt dyra schampo. Beställde även torrschampo, hårinpackning och ett nagellack. 

Brukar köpa dessa produkter i stan och kan tycka det är trist då man inte gynnar butikerna MEN nu har jag beställt på lyko.se. För jag fick alla dessa produkter i bilden ovan för samma pris som bara schampo och balsam i butikerna i stan. Och det är så sjukt mkt pengar så jag kunde inte låta bli! :P 

Sen var jag hos syrran och shoppade lite nytt på MQ: 

Så nöjd!! 

Japp, har shoppat loss innan lön! :P 
Men det var jag värd! Intalar jag mig själv. ;)) 

Jobb torsdag och fredag väntar och sen en ledig helg. Ska bli såååå skönt! 
Blir fotboll på lördag på Parken sen ska Jocke iväg och se Luleå spela tillsammans med Neo och hans föräldrar så jag och Iza får mysa på själv. :)) 
Sen ska vi förbi Dolph så han får sitt paket och så ska jag mysa MASSOR med Freja!!! 
Är så trist då man börjar jobba att man knappt hinner nå annat än jobba, äta och sova.. :/ 
Men förhoppningvis vänjer man sig snart och kommer in i allt så man orkar mera. :D 

Nä, nu sover snart båda barnen och tacos med sambon väntar. 
Ska nog ta en öl också.. Japp! Det gör jag! 🍺😘





Kommentarer
Postat av: Kicki

Haha vi åt också tacos :) Och jaa! Du var värd den shoppingen!! 😘
Kraaaaaam

2015-09-17 @ 06:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0