Första jobbveckan gjord!

Fick avsluta min första jobbvecka med att hämta barnen två timmar tidigare. Båda är förkylda och Iza sov nästan inget natten till igår så hon var helt färdig. 

Inatt har hon sovit desto bättre och är mkt piggare. Förkylda men pigga ungar! :) 


Första jobbveckan har gått hur bra som helst. Jag kom in direkt och det kändes som jag aldrig varit borta. 
Däremot att lämna bort barnen hela dagarna är grymt jobbigt och dom har varit helt slut. Båda har däckat 18-18:30. Jag har också varit helt slut! :P 
Blir en stor omställning! :) 

Men som sagt gått väldigt bra! 
Och nu händer det lite nya grejer på jobbet som blir enormt spännande! ;) 


Och igår var dessa gullungar i tidningen! Herregud, Dolph fyllde hela tre år igår!!💝💝💝💝💝💝💝💝
Tiden går snabbt som vanligt..
Men han var förkyld och feber och jag hämtade som sagt mina ungar med samma sak så inget firande. 
Men får dra dit en annan dag. :)) 

Köpte mig en Polar Loop som jag fick i förrgår. Ett aktivitetsarmband! 

Den samlar data så som steg och distans du går, kalorier du bränner, sömnen etc.. 
Grymt intressant. 
Sen får man sätta upp dagliga mål som man ska klara om man vill. 
Min gårdag såg ut sådär:


Gick 9,1 km på jobbet och då var det en lugn dag! :P 

Men som sagt grymt intressant! :)) 

Nä, nu ska jag göra nå frukost till kidsen.
Trevlig helg! 
😘😘😘😘😘😘😘😘



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0