Onsdag

Det är hårt att vara heltids-arbetare, ha småbarn och komma ihåg bloggen! ;) 
Haha, den glöms som bort! :)) 

Men vad har hänt på sista tiden då.. 
Vi har varit på firma-fest; Great Gig med jobbet :) 
Var riktigt kul och jag fick använda min nya klänning: 
Inte en enda bild tog jag! 
Förutom på lyx-bakis-frukosten hos mormor och morfar dagen efter. 
😍


Jockes underbara mamma skötte ungarna. ❤️

Måste även få visa världens sötaste Freja:


Man dör sötdöden! ❤️😍❤️

Hatar att jag jobbar hela tiden och är trött resten så jag inte hinner mysa med Freja och Dolph lika mkt.. 
Dom får nog komma på Lyktan snart!!! ;) ;) ;) 

Nu väntar Champions League och sen sängen! :P 
Mitt glamorösa liv ;) 

Ha d! 

Kommentarer
Postat av: Kicki

Vi tänkte faktiskt komma in idag 😉😘💜

2015-11-27 @ 09:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0