Sol

Såhär kan det fortsätta vara: 








☀️❄️☀️❄️☀️



Igår bakade jag en omgång Leilas enkla focaccia. Ska ha föräldrarna på middag i veckan så tänkte bjuda på detta då. 
Men Neo tyckte det var helt suveränt och åt fem bröd igår. :D 
Så jag fick baka en omgång till på kvällen. Nu ligger dom i frysen och väntar. 

Grymt smart bröd som går att variera i oändligheter. 
Jag gjorde med timjan, flingsalt och röd-& gul lök. 

http://www.recept.nu/leila-bakar/leila-lindholm/enkel-focaccia--leilas-recept/

Mums!! 🍞👍😍

Idag ska Neo på dagis för första gången sen länge. Först var han sjuk sen blev det sportlov. Han längtar kan jag lova. Få busa med lite kompisar istället för syrran och morsan. :)

Avslutar inlägget med världens finaste syskonpar:  




❤️😘❤️

Kommentarer
Postat av: kickikickass

Underbara bilder! 😍😍😍

2015-03-11 @ 19:58:25
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0