Onsdag

Det tar nu tid att komma tillbaka efter sjukdom. Iza är ju frisk från magsjukan men äter fortfarande inte jätte-bra och sover oroligt.. Kvällarna sover hon dock bra tack och lov och snart är hon tillbaka helt. :D

Myset klagar jag inte på: 


Frisk luft måste man få ändå så vi har varit ute en stund varje dag: 




❤️☀️❤️

Neo har sagt "nej" direkt jag sagt att vi ska cykla då han inte kan det än och hatar göra saker han inte mästrar direkt. Jag har kämpat med han och kom på den smarta idén att ta hans gamla cykel istället för han nya "stora". Då når han ju att sätta ner fötterna om det blir vingligt. Bort med stödhjulen och det blev en helt annan pojke som nu tycker det är kul att öva. Så vi kämpar vidare med hopp att han snart ska kunna cykla helt själv. 

Jag är stolt att han försöker och inte ger upp. Mer än så behövs inte. Nu får det ta den tid det tar :)) 

🚴👍😘


Kommentarer
Postat av: Kicki

Smart! Hejja Neo! :D
Kraaaaam <3

2015-03-18 @ 08:14:52
URL: http://kickiohman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0