Magsjuka

Helgen blev inte alls lika bra som vi tänkt :/ 
Vaknade fredagen strax efter jag somnat, kring tolv på natten av att Iza spydde. Sen spydde hon hela natten fram till 07:30 på morgon så vi brudar spenderade natten på soffan. 

Krävs att hon ska vara sjuk för att somna i min famn.. 

Hon mådde ändå bättre igår men märks även idag att hon inte orkar lika mkt. Hon sitter i soffan en stund och vilar då och då. 
Sov ganska bra inatt också och somnade själv utan välling.  Vaknade 02:30 men tillslut fick Jocke henne att somna om och sov till 06:30! :D 


Nu hoppas vi att magsjukan stannar hos henne och att vi andra klarar oss. 
Jag borde få det med tanke på hur nära jag varit henne. 

Måste få visa så fina tulpaner vi fick av Anneli och Christer:


💐😍💐

Nä, ska fortsätta ta hand om barnen. :) 

😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0