Glömt att blogga!

Var ett tag sen jag skrev nu! 

Vad har hänt sista tiden då? 
🇪🇸
Jocke har spenderat senaste sex dagarna i Barcelona tillsammans med MSSK på träningsläger. Förutom en skada som blivit lite värre så tror jag han är grymt nöjd med resan. Dom verkar ha haft grymt kul. 
Idag reser han hem och pga flygkraschen igår så är jag lite nojjig idag och vill mest bara ha hem dom NU!!!
✈️✈️✈️ 
Att ta hand om barnen själv har inte varit nå problem, är ganska van, men kvällarna har varit grymt tråkiga. Så nu saknar jag han massor! :)) 

I fredags blev vi bortskämda av svärmor i Källbomark med både lunch, bad, gomiddag, fredags-mys och sovmorgon. Min sovmorgon blev inte lika mysig som jag tänkt då jag mådde illa, men var skönt att få hjälp med ungarna så jag fick vila i lugn och ro. 
Jag har den bästa svärmorn som alltid är så snäll!! Och hon vet precis vad man behöver utan att man behöver säga något. :)) Lyxigt värre! ❤️




😘

Vi skulle ta kort på familjen och skicka till pappan som är borta men det blev inte så bra:

😂
Så vi tog en på mig och Neo istället:

❤️💙❤️
Blev lite bättre :))

Har även bakat cookies med toblerone:

I söndags skulle vi träffas med några fotbollsfruar i Munksunds gympasal men eftersom jag mådde dåligt morgonen innan så ställde jag in om det var magsjuka. Däremot drog vi dit så barnen skulle få busa av sig då mamman var tråkig. Och Kicki och Dolph struntade i att jag mådde illa, chansade och kom ändå vilket var jätte-kul. 


:D 

Har shoppat på rea på HM, sjukt bra:




Sköna kläder att ha i vår/sommar! :)) 
Hade både rabatter, fri frakt och handlade på rea; katching! :)) 
Har lekt en massa ute också:




☀️

Izas sömn har ju varit helt värdelös sen Jocke for, känner mig lite som en zombie.. Men igår fick jag förklaringen: hon har fått tre till tänder på denna vecka så inte så konstigt! :) 
Nu har hon 11 tänder. :)) 
Hoppas hon slutar tjorva lite nu då så vi får sova..

Men nu ser vi som sagt framemot att få kramas med pappan i huset. Nedräkningen har börjat! 
❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0