Tatuering ❤️

Imorse fick jag lämna barnen i Källbomark och drog vidare till Jävre för tatuering. 
Så nu är äntligen min älskade mamma med mig för alltid: 


Vi är inte klara riktigt än men jag är sååå nöjd. 
Blev riktigt bra. :))
❤️
Mamma var alltid glad så det kändes självklart att hon ler på min tatuering också. Hon hade nog blivit glad över detta, att jag gjort den för henne. 
❤️

Sen blev det paltkalas idag också! 
Tomme, Kicki, Dolph, mormor och morfar kom och käkade. 


Blev riktigt bra palt idag! Bra konsistens, bra saltad och god helt enkelt. 
Mammas recept såklart :D 
Tomme skulle egentligen göra den med mig men var så förkyld så han fick inte röra allas paltar ;)) 
🍴

I tisdags bjöd vi svärföräldrarna på steak sandwich, Jamie Olivers recept. Tina som rekommenderade och blev riktigt bra!! 



Enda kortet! :P 
Där ligger rumpsteken och gottar sig i marinaden :)) 

Fick så fin blomma av dom också: 


🌼🌸🌺

Har varit på badhusparken en sväng med mormor och morfar i veckan också:


Och så beställde jag denna snygga vas från Hemtex:



Kicki har en i samma grupp men en avlång som jag gillade massor så jag var tvungen att beställa en. Fast blev den runda för oss. :D 
Kul med något nytt till huset. 

Vill på IKEA snart också så vi kan köpa en massa nytt till huset och framförallt barnens rum. Iza måste få lite inredning snart :P 
Ska bara fixa barnvakt för Iza en hel dag så vi kan dra iväg. Neo ska få följa och välja en säng. :)) 
Men med Iza med så blir det bara stressigt då hon är galen och hinner överallt! ;)) 

Nu är det snart äntligen helg! 
Ska bli riktigt skönt. 

Trevlig helg på er! 😘


Kommentarer
Postat av: Tina

Vacker tatuering

2015-06-12 @ 05:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0