Snart 30 :)

Igår hade vi lite kalas för mig som fyller 30 imorrn. 
Och det var så kul!! 
Vi surrade, käkade, barnen busade, Jocke jagade Iza och vi myste. Fullt ös med familjen är det bästa jag vet! :D 







Hann inte med att ta på resten av familjen. Eller glömde helt enkelt bort det :P

Och paketen.. Shit vad bortskämd jag blev.. Otroligt snäll familj!! 

En lyx-middag av mormor och morfar:

Blommor, apelsin-saft och en underbar lyx-behandling på Cau & co av svärföräldrarna:

Presentkort på Sivs ur och guld och rabarber-marmelad av mostrarna:

Produkter och presentkort på Cau & co av Carola, Tomas, Ronny, Anna, Rolle och Edith! 
Jätte-fint kort och presentkort på Järnspisen av pappa och Deciree:
Ett äppelträd och ett jätte-fint fat av farfar och Anna-Lisa:

En jätte-cool ljuslykta av grannarna. :)) 


Utan att att skryta: VÄRLDENS snyggaste väska av brorsan och Kicki:

😍😍😍

Är sååå nöjd! Och tacksam! 
Tusen tack till alla som kom och firade mig. ❤️




Kommentarer
Postat av: Bente

Hei og gratulere så mye med de 30🍷🌹 God klemmer fra oss i Hammerfest☺

2015-07-25 @ 23:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0