Grabbarna bus

Igår kom Neos bästis Melvin hit och spenderade några timmar med varandra. Alltså dessa grabbar. Dom har sååå kul. Neo skrattade så han höll på att spy. 

💖

Dom gick ju med varandra på sitt gamla dagis men inte nu längre, men jag och Linnea ska göra allt för att dessa ska hålla ihop. :) 

Sen kom Alvin och andra Melvin över också: 

Fem ungar blir fullt ös men shit så kul! :D 
Det är så det ska vara. 
Att få skämma bort dom med fika och glass är inte helt fel heller. ;) 

På lördag är det ett år sen mamma dog och jag, Rolle och Edith har dragit ihop hela släkten för lite sällskap. 
Vi ska först kasta lite blommor i vattnet och sen fortsätta hos Rolle och Edith med mat och dryck. 
Känns som en riktigt bra grej. 
Jag vill själv inte vara ensam så det blir perfekt. 

Jag ska fixa en pastasallad till våran buffé (alla tar med sig en rätt, tapas eller nått och så her vi ihop allt så får alla plocka från allt) 

Sen fixar jag även burgare till barnen och lite fika efteråt. 

Blir en brownie med after eight:


Och en Blondie med jordgubbar och vit choklad:

Kan inte ha utan jordgubbar denna dag!
❤️🍓❤️

Sen är det snart semester. 
Jocke jobbar två dagar till. 
Ska bli så underbart!!! 
☀️😎🏊🏼👙🍷🍻🍓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0