1 år 💔

Igår var det 1 år sen mamma dog.
Många som sa samma sak, som jag tänkt igår; att det känns som nyss men samtidigt känns det som en evighet sen jag träffade henne. 
Konstigt känsla.. 




Neo plockade blommorna vi kastade i vattnet. :)) 


Gårdagen blev precis som jag tänkt, hade inte riktigt tid att vara ledsen utan bara fick surra med släkt och vänner och ha roligt. Äta gott, dricka gott och umgås. 








Hade lite jobbigt på förmiddagen och på kvällen men annars var det en helt underbar dag! ❤️

Jocke var suverän och hade hand om Iza mesta delen av tiden så jag fick koppla av.. Den mannen alltså!! 💖

Han överraskade mig förresten för några dagar sen med presenter: 



Skålarna som jag trånat efter länge och örhängena som jag gillat på Facebook. 

Han är bäst! 💖

Nu har han äntligen semester så nu ska vi njuta. 
Vi började med en cykeltur i fredags till stan för en mysig middag på O'Learys sen en blöt cykeltur hem då det spöregnade. ☔️😝

Men nu hoppas vi på lite sol så vi får bada nå denna sommar! :D 
☀️☀️☀️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0