Mamma 💖

Fredag på dagen kom Rolle förbi. Då hade han hittat brev från mamma till honom, mig, Edith och Tomme, skrivna -99. 
Men då jag fick läsa dom kändes det som att dom var skrivna nyss.. Vissa grejer iallafall.. Ganska otroligt att hon skrev ihop detta INNAN hon blev sjuk...




Var otroligt jobbigt och väldigt speciellt att få läsa.. 

 Känns riktigt bra att ha kvar detta brev, även fast jag vet allt hon skrev så få se det nedskrivet i hennes handstil. Det betyder otroligt mkt för oss. Och brevet till Rolle.. Helt otroligt.. Tårarna bara rann.. 

Fanns även med testamente och hennes sista vilja. Och jag tycker vi fått med allt hur hon kände och ville ha det. Hon skrev om och om igen att vi skulle alla hålla ihop och att vi alla syskon skulle alltid hålla ihop. Det var otroligt viktigt för henne. Även fast vi inte delar någon förälder så är vi syskon allihopa och det är Rolles och hennes förtjänst. 

Sen ville hon att vi ska plantera en akleja då hon dog & det hade vi ingen aning om så det blir det första jag ska göra i vår. 

💜💜💜💜💜💜💜


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0