Helgen

Fredag kom Zandra & Johan hit med deras barn Lilli, Ebbot och Fred för att käka pastasallad och popcorn :D 


Grymt trevlig eftermiddag/kväll! 
👍❤️👍

Lördag fick jag en sovmorgon sen chillade vi mest hela dagen.





Byggde kojor, gjorde hemmagjorda hamburgare och badade. :D 

Iza har varit förkyld och lite tjorvig med sömnen så en chilldag var precis vad vi behövde. 

Söndag var det kalas gånger två! 
Neo och Jocke drog på Alvins kalas och jag och Iza på Sivias. 


Sivia var som en prinsessa i sin fina klänning. :D 
 💖🎀👑🎀💖

Sen beställde vi hem mat från Miaws thaikök i Munksund. Sjukt gott!! 

Nu väntar vi på att dra till Jävre för Billys kalas. :)) 
Lunch och tårta ska vi få denna måndag; riktigt lyx med andra ord. 
✨🎁✨

Jag har drömt en massa om mamma också. Sista tiden har jag verkligen saknat henne och behövt henne. Velat berätta massor och ringa henne flera ggr om dagen. Alltifrån en kaka jag vill att hon ska smaka till känsligare saker..

 Och i drömmarna har hon just precis gjort det; smakat kakor och surrat. Har varit sjukt jobbigt men samtidigt tror jag jag behövde det. Var som skönt att se henne även fast jag drömde.. Svårt att förklara men.. 

Det går inte en dag utan att jag får ont i hela kroppen av saknaden av henne men jag har lärt mig att hantera det liiiite och klarar av det ganska bra. Men vissa dagar är lättare än andra helt klart. 

❤️❤️❤️

Ha en bra vecka mina vänner!
😘


Kommentarer
Postat av: Tina

Så söta barn

2015-01-26 @ 12:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0