Mera dagis

Andra inskolnings-veckan har börjat! :) 

Vi cyklade till dagis idag.
Lämnade dom 11 för dom skulle käka lunch och Iza skulle få sova där. 
Hon, den bestämda damen, som ALDRIG somnar någon annanstans än i sin säng eller vagnen hade inga problem att lägga sig i ett rum med madrasser och fullt med ungar. Somnade direkt och sov 1,5 timma. :D 
Grymt skönt att allt går så bra. Då jag kom börja hon tokgråta och skulle hem, så lite förvirrad är hon nog. Men det får man räkna med. 
Jag är då grymt glad att hon trivs bra där då jag är borta och inte bara gråter hela dagen. 
Men dagis-personalen måste vara magiska som fick henne till ro så snabbt! :P 

Imorrn ska dom få äta frukost där så blir en tidig morgon. :)) 

Om en vecka börjar jag jobba så jag får passa på att njuta medan jag kan. 
😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0