☀️✈️☀️🇪🇸 Mallorca 🇪🇸☀️✈️☀️


Ligger i soffan, på rummet, med Jävrebrudarna i Mallorca sista kvällen. Njuter av resan som gick snabbt och varit underbar. Vi har solat, badat, shoppat, ätit och druckit gott. 
Kommer lite blandade bilder utan någon speciell ordning. :)) 


Första regn-dagen drog vi till ett shoppingcenter som heter Porto Pi. 
Utanför hittade vi en super-mysig restaurang med grymt god pasta och sangria. 
Hittade även en irländsk pub inte så långt från vårat hotell där vi åt gott käk. Där åt jag en paj med Guinness-marinerat kött. Efterrätt var en chokladkaka med Guinness och Baileys. 👌🏼














Emmeli hittade en svensk pub Grabbarna Grus som vi hängde på två kvällar. 
Sen blev det även en del karaoke! :) 



Haha :)) 
Jag hade ont i halsen dagen efter :P 
ACDC-Highway to hell ;)) 

Regn-dag nr. 2 såg ut sådär: 


Tack och lov fick vi soldagar som vägde upp regndagarna. :D 
Och jag har då fått färg så jag är nöjd. ;) 

Emmeli hittade även Godfather, en restaurang vi käkade på tre ggr. :)) 
Grymt bra kött och pizza. 
Och goda efterrätter. :)) 

Sen fick vi råd av folk att åka upp till Genova för dom hade gott käk, vilket stämde. 
Vi hamnade på Casa Jaciento där jag åt den godaste fisken jag någonsin käkat! 


Mums mums! 👌🏼👌🏼👌🏼

Men som sagt, varit en hel underbar och oförglömlig resa som innehållt grymt mkt skratt och roliga minnen. 




Ovan är före resan och här nere är jag lite brunare iallafall! ;) 


Tack mina finaste Jävrebrudar för denna resa. Ni är bäst! ❤️
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Men nu laddar jag för att få pussas och mysas med mina tre där hemma & få ge dom lite presenter. :D 

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hahaha älskar sista karaokebilden på dig! 😂 Och guinness-marinerat kött låter ju bara förjävla gott!!! Välkommen hem imorgon! 😘
Kraaaaaaaam

2015-08-21 @ 00:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0