Dagis


Inskolningen har börjat! :)) 
Och sådär snygga var dom första dagen! :P 

Neo trivs ju som vanligt och Iza är grymt cool hon med. 
Hon älskar ju vara ute men är lite mammig då vi varit ute. Tror det är mkt på g, stort och vet inte riktigt vad hon ska hitta på. Men inne! Där finns så sjukt mkt leksaker att hon inte har tid med mig. 

Idag fick jag testa lämna dom en timma medan dom åt lunch. 
Hade gått hur bra som helst. 
Bara då jag kom börja hon gråta men gick över direkt. 

Mina stora barn.. Herregud.. Nu ska jag alltså börja jobba.. Jag älskar mitt jobb och kan vara ganska skönt komma tillbaka MEN det känns ändå grymt jobbigt. 
Men ju mer Iza börjar trivas på dagis desto lugnare blir jag. 
Men TÄNK om jag hade mamma att prata med om allt detta.. Hade varit såååå mkt lättare.. 
Idag satt jag i bilen och ringde Jocke då jag lämnat barnen men sen då vi lagt på..Hade i en sekund tänkt ringa mamma och fick ont i bröstet igen. Samma ångestkänsla som vanligt. Fan! Vem ska jag då ringa?? 
Jaja, det blir lättare men är otroligt jobbigt ibland.. 

Tillbaka till inskolningen; Imorrn är dag fyra och sen har vi hela nästa vecka också så det känns riktigt bra! :D 

Återkommer med mera info och några dagar! :))) 




Kommentarer
Postat av: Kicki

Ring mig! 💝

2015-08-27 @ 16:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0