Ny familjemedlem! 🚗

Förkylningen fortsĂ€tter! 
Neo har blivit frisk, eller Ă€r dĂ„ vĂ€ldigt lite förkyld iallafall. Jocke fick super-ont i halsen igĂ„r, Iza har hostat hela morgonen och det har satt sig i bihĂ„lorna för mig sĂ„ mitt huvud Ă€r inte jĂ€tte-roligt. Men det Ă€r bara bita ihop, ta en alvedon och fortsĂ€tta med dagen. :)) 

Det Àr ju dock inte det viktigaste som jag skulle berÀtta:

Vi har köpt ny bil!!!!




En Hyundai i30 kombi! 

Vi har funderat lÀnge pÄ ny bil men för tvÄ veckor sen hittade vi denna. Och bÄda gillade den. Efter mkt undersökning om just denna och mÄnga bra omdömen frÄn bÄde internet och folk vi kÀnner och provkörning sÄ slog vi till. Valde Àven till att kunna koppla mobilen sÄ nu kan vi köra Spotify :D

Och onsdag skrev vi pĂ„ och vad hĂ€nder torsdag!? Jo, vĂ„ran Volvo pajjar! Drivremmen av! Inget stort fel men gĂ„r inte köra utan! :P Tror att den hörde oss att vi köpt en ny och valde sjĂ€lv att lĂ€gga av ;) 
SĂ„ Jocke drog fort som attan in pĂ„ bilhallen (dĂ€r vi köpt bilen) för att lĂ€mna Volvon och fĂ„ en lĂ„nebil. SĂ„ nu har vi en Peugeot i tvĂ„-tre veckor. 
ÄndĂ„ skönt mĂ„ste jag sĂ€ga att bli av med den och nu ha en trygg bil innan vĂ„ran riktiga kommer.
PĂ„ mĂ„ndag ska Volvon vĂ€rderas och vi fĂ„r se vad vi fĂ„r för den. :P 

Snacka om otur fast Ă€ndĂ„ tur! 
Bilhallen har dÄ varit suverÀna med oss.


Annars dĂ„.. Vi har mest varit hemma och kurerat oss.. Bakat bröd har vi gjort: 


Tekakor frĂ„n Jennys matblogg! Grymt enkla, snabba och tydligen jĂ€tte-goda! Jag har ingen smak sĂ„ jag vet inte ;) Men konsistensen var bra! :P 

MĂ„ste Ă€ven fĂ„ visa en bild som totalt fĂ„ngar Izas personlighet; busig, galen och grymt rolig! 


😘😘😘

Nu Ă€r det helg igen och vi hoppas pĂ„ en frisk helg men tvivlar pĂ„ det sĂ„ vi lĂ€r nog hĂ„lla oss hemma denna helg ocksĂ„.. :/ 
Men man vet aldrig! 

Trevlig helg iallafall! :)) 
❀

Kommentarer
Postat av: Anki

Hihi, vilken hÀrlig bild pÄ Iza =)

2015-04-10 @ 12:53:43
URL: http://spinninganki.blogspot.com

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0