❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej! Har läst din mammas blogg i många år och alltid blivit inspirerad av det hon skriver och beundrat hennes sätt att vara!Vilken fantastisk kvinna! :-) vet inte hur hon har det nu men jag tänker på er alla!! Kramar!

2014-07-03 @ 21:59:58
Postat av: Lisa

Hej Cissi! Jag ville bara beklaga er stora sorg. Jag har bloggat med Eva av och till i många år och ville bara säja att hon lämnar ett stort tomrum efter sej....hennes kärlek för er alla sträckte sej långt bortom skärmen. Hon var en varm och generös kvinna och jag har alltid beundrat hennes sätt att ta hand om sin stora stjärnfamilj. Ni barn kom alltid först för henne, det kunde ingen missförstå. Jag förstår att sorgen är ofantlig idag, men din mamma var fantastisk och jag ville bara att du skulle veta att hennes kärlek nådde långt utanför familjens nätverk. Jag är glad att få ha varit en liten del i hennes blogg-sfär...skickar de allra varmaste omtankes-kramar, Lisa

2014-07-04 @ 12:01:56
URL: http://www.lisasbibliotek%40hotmail.com
Postat av: Lisa

Ursäkta, nu blev adressen rätt...

2014-07-04 @ 12:03:50
URL: http://www.lisasbibliotek.blogg.se
Postat av: Åsa

Beklagar sorgen! Ta hand om varandra! Kramar om!

2014-07-04 @ 13:36:02
Postat av: Birgitta LW

Cissi, jag nåddes av det fruktansvärda beskedet i dag, under min semester i Stockholm och blev bestört och ledsen. Jag beklagar din och alla de dinas stora, stora förlust och sorg. Din mamma var en underbar kvinna. Så varm, generös och omtänksam. Mammor borde inte få dö! Varma kramar från Birgitta som gjorde reportaget om din mamma och er för Kuriren och 24Norrbotten.

2014-07-04 @ 20:03:45
URL: http://lyckligagatans.blogg.se
Postat av: Anki

Fy så otroligt orättvist livet kan vara! Kan inte föreställa mig den sorg och saknad du måste känna.. Ta hand om varandra! Många kramar från Anki

2014-07-04 @ 21:23:53
URL: http://spinninganki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0