Underbara unge!! ❤️

Jag var på toa och hör lillan gråta. Går dit och hittar världens bästa storebror som vaggar henne och hon somnar om. Helt underbar unge!! 
Att han ens tänker tanken att gå dit och ta hand om henne. Han gör alltid det, så fort hon gråter så är han där. Helt suverän!! ❤️❤️❤️❤️

Vi har även bakat lite kakor idag: 


Iza sov under tiden:


Har även målat Neos naglar idag:


:)))

I helgen har Jocke spelat fotboll och vi stack till Jävre för sjukt god middag, mys med mormor och morfar Rolle och bus med kusinerna Wille och Kevin. 


Igår hade jag feber men idag mkt piggare men snorig och ont i huvudet. 

Iza fick sitt veckobad igår och är som vanligt alltid intresserad av brorsan sin: 


Imorrn ska jag på efterkontrollen.. Huvva.. Inte blir man van det där jäkla gynstolen någongång.. Men förhoppningsvis ska allt vara som det ska så det inte blir som med Neo...tog ju ett år att bli normal..Men det känns riktigt bra så jag håller tummarna! 
Mamma och svärmor kommer in och tar hand om ungarna medan jag är där och sen blir det en lunch på stan. :))

Nu ska vi mysa i soffan och äta en kaka! 
:D 

 



Kommentarer
Postat av: Kicki

Men gullunge, så grymt bra med en storebrorsa! :))
Kommer gå jättebra på efterkontrollen denna gång! Men skickar en lycka till-spark ändå! :)
Kraaaaaaaaaaam

2014-01-27 @ 14:27:49
URL: http://kickiohman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0