Shoppat

Idag har jag shoppat lite kläder till barnen. Neo har rätt mkt så mest till Iza som inte har något i nästa storlek. Gick då in på hm.com och klickade hem detta: 

(Shortsen är till mig :P) 


Och till en Turtles-älskande kille måste man ju ha denna: 


Huuuur cool som helst!! 
:D 

Sen måste jag få visa världens finaste halsband som Neo gjort: 


Han hade gjort till både mig, Jocke och Iza för att han inte kunde bestämma vem som skulle få det! ❤️
Och sen då vi kom hem ville han att alla i hans "grupp", som han kallar det, skulle få dela på det. 
Gullungen med ett hjärta av guld!! 
❤️❤️❤️

Kommentarer
Postat av: Kicki

Men så jäkla cool tröja! :D

2014-04-26 @ 15:46:38
URL: http://kickiohman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0