Skötbordet

Skötbordet är så gott som klart! Bara mammas fina girlang som hon virkat i form av Tummen ska upp. Men jag tänkte ändå visa lite bilder på vad jag har pysslat med; 

Före: 

Målade hyllor: 



Efter: 


Är väldigt nöjd!! :))) 

Var hos barnmorskan idag och nu är hon fixerad. Så skönt!! :)) 
Och så otroligt coolt det kan vara: Jag har gått upp precis på grammet och väger exakt på grammet som jag gjorde med Neo i samma vecka! Och måtten på magen var samma!! 
Vad är oddsen för det!!? :)) 
Blodsockret var bra och blodvärdet hade ökat men jag får köra vidare på järntabletterna. 

Har även bäddat vaggan idag! Lär få göra om det men det är så mysigt att börja få klart! :)) 


Nu ska jag bara försöka vila och ladda inför kommande sömn-brist! Men nu är vi redo iallafall och jag håller på att dö av längtan!! <3 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0