Lördag

Gullungen som älskar sin underbara snutte:





Vi fick en barnfri kväll igår!

Neo fick sova hos sin farmor (haha och faffa som Neo säger) och farfar och jag och Jocke drog till Skellefteå för att käka på Dallas. :))
Tanken var att vi skulle på bio men då dom flesta "bra" platserna var upptagna blev det en mysig hemmakväll med en skön sovmorgon. Otroligt underbart det också.

Tog inte enda kort i Källbomark dock!!! Skärpning från min sida!!

Jag körde Jocke till samlingen inför match och drog sen för att hämta trollet. Sen drog vi till Jävre på grill-middag. Sjuuuuuuukt gott som vanligt. :))

Neo var otroligt trött och väldigt gnällig, men med lite ute-bus och godis blev han som vanligt igen.

Lite mys i "mamojj" och "jojojs" säng:



Och jag lovar, ungen hade somnat om jag hade lämnat honom där. Han sa hela tiden: mamma GÅ!! så han och mamojj kunde sova. :)

(Somnade på två minuter då vi kom hem:))


TACK, Christer och Anneli för skötningen och TACK, mamma och Rolle för middagen!!!

JUST ja!!
Blev ju lite shopping idag.
Behövs ju en outfit för lilleman inför EM:



Och Toy Story är ju nya favvon:



Och ett par shorts till mig:



Sen måste jag ju visa coolingen och mallgrodan med sin Blixten-keps och Blixten-tröja:





:)

Nu väntar jag in Jocke (som kommer hem efter vinst med 8-1 :)) och sen blir det Champions-League-final!!



Ha en fortsatt bra helg!




Kommentarer
Postat av: Carola

Lillsnyggingen!

Ja det kan aldrig bli fel då man äter i Jävre :)

KRAM

2012-05-20 @ 18:16:50
URL: http://carolakarlsson.blogspot.com
Postat av: Kicki

Haha så himla cool man kan va :) Snyggt med bara en socka också, nytt mode? :P



Jamen jisses alltså vad knäpp man är ibland! Men jag blev ändå nöjd tillslut :)



Kraaaaaam

2012-05-20 @ 22:12:46
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, han verkar väldigt nöjd! :)

Superfina kläder!

Kraaaam

2012-05-21 @ 20:43:56
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0