Vilken bra dag!

Gullungen somnade hela tiden i min famn då han var sjuk...lillhjärtat!!





Måste bara få visa två presenter Neo fått.
Först denna otroligt fina elefant av min moster Liza; och som hon gjort själv!!!


Med en riskudde i!!!
Klockrent!!

Sen kom min andra moster Mia och kusin Ellen förbi idag med en klockren present till lilleman:


En Blixten-badponcho!
=)

Idag har vi faktiskt mått mkt bättre även om det känts som att min skalle ska explodera då och då...Neo har inte spytt något idag och varit feberfri en dag så nu hoppas vi det går mot bättre tider...PLEASE!!!
Kan säga att det är grymt enkelt att vara sjuk då du bara behöver bry dig om dig själv...en helt annan grej att ta hand om någon annan också...

Vi har varit ute idag och det var så skönt!!






:)

Sen gjorde vi hemmagjord pizza:



Som vi åt medan vi såg Lazio spöa Roma!



En bra söndag!!



Avslutar med en blivande datanörd:



Ha en bra början på veckan!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Haha det ska väl börjas i tid :P

Härligt att ni mår bättre! Här går det inte lika bra, men jaa förhoppningsvis ska jag väl slippa må illa hela vägen i alla fall. Borde ju vända snart!

2012-03-04 @ 23:38:54
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: sandra

Ja gu, inte alls specielt roligt när de små är sjuka och som du säger värre när man är sjuk själv. I KNOW!!



Hoppas han pignat till nu. Ja dessa baciller går bara runt och runt.. Blir tredje veckan Oliver får vara hemma. Tur att jag inte jobbar. Som du gör..



Men det är ju nästan alla som är sjuka nu. Men vi får ju hoppas att det börjar vända snart! =)

2012-03-05 @ 15:05:01
URL: http://sandrakeskitalo.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

Härliga bilder på Er !!!



Hoppas Jocke snabbt blir piggare. Magsjukan gick över på 6-7 timmar för mig...men sen tar det tid att återhämta sig också !



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2012-03-05 @ 15:38:26
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: sandra

Förebild är att ta i. Men tack iaf :)

2012-03-06 @ 15:46:04
URL: http://sandrakeskitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0