Tiden går alldeles för fort...

KOLLA IN SÖTNOSEN:


Har han verkligen varit sådär liten!?
6 månader är han på detta kort.
Lillhjärtat!


Denna vecka kommer gå fort!!

Jag jobbar hela veckan 7-14 förutom torsdag då jag jobbar 7-22 (!!)
Tjejkväll i stan, Röda Lyktan 2 öppnar i Gallerian och cheferna borta!
Känns som att det kan bli en stressig vecka. :P
Lär vara helt slut på fredag!!

Imorrn ska vi förhoppningsvis till Källbomark på middag men inget klart än!

På fredag kommer Tomme och Kicki hit på tacos-mys, blev ju inte förra veckan så nu kör vi igen! :)

På lördag kommer Edith och sover, gissar att det blir massa god mat och skräckfilm då. :P

Edith fast plus några år nu. ;)

Nä, nu ska jag förbereda maten: fiskpinnar med min goda sås och pressad potatis! :))

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: ♥ EVA ♥

Lillplutten...eller småpluttarna kanske ! Usch vad tiden går snabbt...

Jag antog att det skulle blir skräckfilm på lördag !



♥ ♥ ♥



KRAAAM MAMMA

2012-04-24 @ 17:55:12
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Kicki

Söta små knubbhänderna!!! :)

Ja det är sjukt vad tiden springer iväg! Det kommer väl bara säga swoooosh så är våran sådär stor/liten :)



Ses på fredag! :)

Kraaaaaaaam

2012-04-24 @ 22:49:23
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Kicki

Dom är fortfarande för stora, men får se om jag kanske kommer i dom senare :) Gylfen står rakt ut nu så jag får som en minisnopp, grymt snyggt :P

2012-04-25 @ 20:16:54
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0