En bra lördag

Denna UNDERBARA film köpte Jocke igår:


En av mina absoluta favoriter!!
Tack, älskling, du är bäst!


Jobbat hela dagen idag!!
Lönings-lördag: jajemen! Var MASSOR med folk och dagen gick sjukt fort. Men shit vad kul det var, fullt ös medvetslös, och roliga kunder som vanligt. Sen kom ju mina fina grabbar och käkade också. :)

Efter mitt jobb så blev det massa mamma-son-mys då pappan drog iväg till sin polare, Johan, i Skellefteå. För oss blev det middag på Big Boy:



Och som han blev glad!! Jag fick pussar hela tiden, han skrattade och sa tack efter nästan varje tugga..GULLUNGE!!








Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gode söt han är lillstrumpen! :)

Kram!

2011-09-24 @ 21:20:22
Postat av: Madde

Åh Lejonkungen är ju en klassiker som man bara måste ha! :)

2011-09-24 @ 23:00:31
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0