Tjejkväll

Idag träffade jag Tina, Madz, Jotta och Kattan på stan för en sväng på tjejkvällen. Blev en fika på jobbet och sen en shoppingtur. Jag hittade massor, men bara till Neo. :) :) :)

Bäst-tröjan:



:)

Sen har man en mamma som älskar döskallar så måste man ju ha en döskalle-tröja:


:)



Nya Lindbergs-tossor!


Sockar går det en hel del på dagis :P



Och några fler tröjor och byxor.



En bra kväll och grymt roligt att få hänga med dessa brudar! =)

Måste även få visa min snygga lillasyster, på hennes klasskort:


:)

Och även en bild på mina snygga cupcakes till tjejkvällen:



Men jag avslutar detta inlägg med världens sötaste lilla troll:



TREVLIG HELG! =)

Kommentarer
Postat av: ♥ EVA ♥

Wow så mycket snygga kläder du hittat ! Hoppas han blir nöjd...blink blink !



Nu natti !



♥ ♥ ♥



KRAAAM MAMMA

2011-09-29 @ 23:08:35
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0